Garnatia Produselor
Descarca de aici certificatul de garantie
Woya International S.R.L., cu sediul social în Sibiu, strada Porumbacului nr. 5, Jud. Sibiu, Asigură aducerea la conformitate a produsului menționat în prezentul document, conform facturii prin care consumatorul l-a achiziționat. Protecția juridică a consumatorului împotriva lipsei de conformitate, obligație legală a vânzătorului, este asigurată de vânzător prin unitatea de service indicată de acesta. Denumirea produsului, modelul, S.N. (pentru produsele cu serie), și identitatea părților sunt menționate și în documentele de achiziție. Informațiile de identificare a produsului se pot regăsi în documentele de achiziție.
Garanția legală de conformitate: 2 ani.
Durata medie de utilizare: 2 ani.
I. Condiții generale:
- Acest produs beneficiază de garanția legală de conformitate de doi ani conform legislației în vigoare, începând cu data livrării produsului sau cu data la care consumatorul intră în posesia fizică a produselor în condițiile prevăzute de OUG 34/2014 si OUG nr. 140/2021
- Asigurarea activității de service se face gratuit de către Vânzător la adresa: Str. Porumbacului, Nr. 5, Oraș Sibiu, Județul Sibiu, email: woyadent@gmail.com; tel: 0745.060.084; website: www.woya.ro, în timpul programului de lucru afișat pe website.
- Consumatorul trebuie să notifice în prealabil vânzătorul cu privire la defecțiunea constatată sau imposibilitatea de utilizare a produsului în conformitate cu destinația pentru care a fost achiziționat prin email sau telefonic utilizând datele de contact de mai-sus.
- Defecțiunile produsului achiziționat vor fi identificate de un specialist autorizat de vânzător, care va emite o fișă de service. Aceasta va enumera defecțiunile constatate, natura lor și va stabili dacă se încadrează în condițiile garanției pentru reparație gratuită sau dacă sunt datorate unei utilizări incorecte.
- Aducerea la starea de conformitate se face în primul rând prin repararea produsului în termenul de maximum 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului, termen care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea produselor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației.
- Timpul de nefuncționare prelungește în mod corespunzător termenul de garanție și curge din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a produsului în stare de utilizare normală către consumator.
- Consumatorul trebuie să trimită produsul în service, împreună cu toate accesoriile sale (garanția nu este condiționată de păstrarea ambalajelor originale, cu excepția situației în care seria produsului este înscrisă exclusiv pe ambalaj). Reparația produsului trimis în service se va face gratuit dacă sunt respectate condițiile de acordare a garanției.
- Consumatorul va fi informat despre finalizarea reparației prin e-mail, vânzătorul nefiind responsabil în măsura în care consumatorul refuză să furnizeze o adresă de e-mail validă, aceasta nu este validă sau datele furnizate sunt incorecte.
- Pentru a evita aglomerarea nejustificată a spațiilor de depozitare din service și încetinirea activității, se va percepe o taxă de depozitare după 15 zile de la notificarea consumatorului privind ridicarea produsului. Taxa de depozitare va fi de 1% pe zi din valoarea facturată a produsului nou. La ridicarea produsului, consumatorul va trebui să achite această sumă, altfel vânzătorul poate invoca dreptul de retenție conform art. 2495 din Codul Civil.
- Pentru a evita solicitările nejustificate de aducere la conformitate a produselor, o nouă cerere nejustificată de service va implica o taxă de 50 RON + TVA și, după caz, costul transportului. Cererea este considerată nejustificată dacă produsul este retrimis în aceeași stare, dacă defectul invocat este din cauza lipsei de cunoștințe tehnice minime necesare sau utilizării incorecte a produsului, dacă este trimis în service după expirarea garanției, sau dacă garanția este exclusă conform certificatului. Până la achitarea sumei datorate, vânzătorul poate invoca dreptul de retenție în virtutea art. 2495 din Codul Civil.
- În cazul în care produsul nu poate fi adus la conformitate prin reparație în perioada de garanție legală, consumatorul are dreptul la înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii produsului respectiv din partea vânzătorului, în condițiile prevăzute de legislația în vigoare.
- Accesoriile produsului beneficiază de aceeași perioadă de garanție în aceleași condiții ca și produsul principal. cu excepția cazurilor în care în manualul de utilizare este specificat altfel.
- Garanția este valabilă numai pentru produsele achiziționate și utilizate doar pe teritoriul României.
- Dreptul la garanție se poate exercita numai cu certificatul de garanție completat și valabil, împreună cu factura. Garanția nu afectează drepturile consumatorului conferite de lege.
II. Condiții de acordare a garanției:
- Pentru a beneficia de garanția legală de conformitate, produsul trebuie să fie însoțit de factură și prezentul certificat de garanție, precum și de toate accesoriile cu care a fost achiziționat și livrat produsul.
- Produsul prezintă subansamble și componente electronice a căror întreținere, manipulare, depozitare, punere în funcțiune și exploatare trebuie să se facă în conformitate cu manualul de instrucțiuni și a condițiilor tehnice generale de instalare și utilizare.
- În situația în care produsele care prezintă defecte cauzate de nerespectarea condițiilor de transport (în cazul efectuării transportului de către consumator), de păstrare, de punere în funcțiune, de exploatare, de întreținere, de manipulare respectiv de depozitare sau ca urmare a nerespectării instrucțiunilor și condițiilor de utilizare și siguranță din manualul produsului vânzătorul are dreptul de a refuza primirea în garanție a produsului.
- Defecțiunile sau deteriorările cauzate în urma unor șocuri mecanice, a incendiilor, accidentelor sau a neglijentei în utilizare, urme de arsuri pe suprafețe exterioare sau urme de arsuri sau oxidare a instalației electrice ca urmare a folosirii în locuri cu umiditate/temperaturi sub/peste cele indicate în manualul de utilizare. sau depuneri de praf și impurități (depuneri de substanțe dure nespecifice sau calcar) peste limitele normale care indica folosirea incorectă sau în medii nerecomandate, nu vor fi acoperite de garanție.
- De asemenea, garanția produsului nu acoperă următoarele situații:
- subansamblele sau materialele consumabile, acumulatori, care prin natura lor suferă uzura accentuată în exploatarea normală a produsului. Aceste piese nu se înlocuiesc gratuit dacă sunt uzate în urma folosirii lor.
- componentele produsului și accesoriile acestuia din plastic, fontă, sticlă și alte materiale casante care sunt deteriorate prin șocuri mecanice, incendii, accidente sau neglijență în utilizare sau părțile componente supuse uzurii în timpul utilizării normale (de exemplu, decolorarea sau mătuirea culorii).
- acțiuni legate de întreținerea, curățarea și montarea necorespunzătoare a produsului;
- defecțiuni induse de factori electro-chimici, precum și o cantitate excesivă de impurități în apa din rețea sau calcar (pentru prevenirea acestora este obligatorie montarea unor filtre sau robineți colțari cu filtru pe conductele de alimentare cu apa, duritatea maximă a apei recomandate este de 3 grade germane);
- deteriorarea produselor prin folosirea apei de gură, aceasta poate forma un strat lipicios care favorizează depunerile și ulterior înfundarea circuitelor;
- utilizarea produsului în condiții neadecvate (exemplu tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greșită, folosirea unor elemente de cablaje neoriginale ale produsului, conectarea la alte dispozitive fără împământare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf, umiditate, etc);
- utilizarea produsului în aplicații ce necesită performanțe și calități, altele decât cele oferite de clasa și scopul pentru care acest produs este destinat sau în afara specificațiilor sale tehnice;
- utilizarea de acumulatori, surse de alimentare, cablaje necorespunzătoare sau accesorii, altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de producător;
- produsele fără etichetele sau sigilii de garanție intacte, care prezintă lipsa, modificarea sau deteriorarea seriilor de fabricație, desigilarea produselor sau componentelor sigilate de producător sau modificarea seriilor din certificatul de garanție pierd acest drept. fiind considerate parte a unor intervenții neautorizate;
- avarierea acumulatorilor, survenită în urma operațiunilor de încărcare prea lungi sau de nerespectarea recomandărilor de siguranță explicate în manualul de utilizare;
- avarierea produsului, cauzată de utilizarea acestuia fără accesoriile omologate de către producător;
- intervențiile în vederea reparării (care necesită introducerea produselor în service), executate de către consumator sau persoane neautorizate de către producător.
- Consumatorul trebuie să întrerupă utilizarea produsului dacă constată un defect, pentru a evita avarierea sau degradarea suplimentară a produsului. Produsele care prezintă defecte trebuie să fie aduse la cunoștința vânzătorului în cel mai scurt timp de la constatarea defectului, în orice caz în perioada aferentă garanției legale de conformitate. Continuarea utilizării produsului care prezintă defecte și neexecutarea obligației de a informa vânzătorul și de a trimite produsul în service dă dreptul vânzătorului să refuze preluarea în garanție și să solicite achitarea contravalorii activității de service pentru repararea produsului respectiv.
- În orice situație, produsul returnat pentru reparații trebuie să fie curat și cât mai apropiat de starea inițială.
III. Alte informații:
- Pentru a beneficia de garanție, vă rugăm să trimiteți produsul la Woya International S.R.L., la adresa indicată în prezentul certificat de garanție.
- Produsul trebuie însoțit de factura și accesoriile cu care a fost achiziționat și livrat, care să asigure funcționarea sa corectă, cum ar fi cablu de alimentare, adaptor, bază de încărcare, etc..
- Completați numele și semnătura consumatorului pe acest document, fapt care atestă că ați luat la cunoștință de termenii și condițiile de garanție menționate.
Recomand cu toata increderea. Foarte bune benzile cu cocos. Chiar am vazut rezultate de la primele 2 benzi. Am fost incantata si de cadoul surpriza. Va multumesc
Mari (verified purchase) October 21, 2019
Cele mai bune benzi din cat am incercat pana acum. Efectele sunt vizibile imediat si albirea dureaza. Cadoul chiar o fost o surpriza placuta si utila. Va multumesc.
Laurentiu (verified purchase) – December 4, 2019
Chiar albesc dintii si efectiv simti cum dantura este mai curata, iar gustul este unul foarte placut datorita uleiului de cocos. Cu siguranta o sa mai comand.
Sabina (verified purchase) – November 5, 2019
In primul rand vreau sa mentionez gustul de cocos care mi-a placut foarte mult, nu au gust de medicamente ca alte benzi. Albirea dintilor a fost evidenta, in cazul meu de la a-3-a banda. Recomand!
Claudia (verified purchase) – November 22 , 2019
Previous
Next