Termene si conditii
1. TERMENE GENERALE
Website-ul woya.ro, precum si domeniu woya.ro sunt detinute si administrate de catre S.C. Woya International S.R.L., cu sediul social in Sibiu, strada Porumbacului nr. 5, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J32/747/2018, avand C.U.I. 39389249 si atribut fiscal “RO”, cont bancar RO24INGB0000999910162684, deschis la ING Bank Romania.
Folosirea website-ului woya.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.
Recomandam citirea cu atentie a acestora. S.C. Woya International S.R.L., isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenelor si Conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
- OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
- Legea 365/2002 privind comertul electronic
S.C. Woya International S.R.L., garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul woya.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului woya.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea S.C. Woya International S.R.L. si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul S.C. Woya International S.R.L., a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul woya.ro este detinut de catre S.C. Woya International S.R.L.. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau “ascunsa” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe woya.ro sunt produse si comercializare de S.C. Woya International S.R.L.. Preturile produselor pot fi schimbate oricand, fara a fi nevoie de notificari prealabile. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.De asemenea, Woya International SRL poate aduce in orice moment modificari asupra continutului site-ului woya.ro, modificari de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informatiilor pe site, fara a necesita un acord prealabil si fara a acorda vreo notificare catre utilizatori sau catre terte persoane. Woya International S.R.L. poate limita accesul la anumite parti din site, la anumite facilitati/frame-uri din site, poate aduce limitari de acces anumitor IP-uri fara notificari si fara vreo raspundere.
2. DEFINITII
Woya International S.R.L., prin intermediul magazinului on-line woya.ro, intitulat generic Woya International este denumit “Furnizor” iar produsele, textele si pozele de pe site-ul woya.ro sunt denumite “Continut”.
Woya International permite accesul la site-ul woya.ro si implicit la continutul site-ului atat vizitatorilor, cat si utilizatorilor. Prin termenul “Vizitator” al site-ului se intelege orice persoana fizica sau juridica ce va avea acces liber la site.
Prin termenul “Utilizator” se intelege orice “Vizitator” care se inregistreaza ca “Utilizator” prin completarea unui formular de inregistrare, care ii va folosi la realizarea de comenzi de produse de pe site.
3. PRODUSE SI POLITICA DE PRETURI
Produsele comercializate prin intermediul site-ului woya.ro sunt proprietatea Furnizorului. Furnizorul garanteaza ca produsele sunt noi, ambalate, iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala conform legislatiei in vigoare.
Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil. Prin urmare, Woya International isi rezera dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla in oferta curenta de pe site si se angajeaza sa actualizeze frecvent oferta de produse de pe site, in functie de disponibilitatea produselor in stoc.
Preturile prezentate pe site includ T.V.A. (19%, conform legislatiei in vigoare), insa nu includ costuri de livrare. Costurile de livrare sunt afisate in sectiunea “Informatii livrare” iar in sectiunea “Finalizeaza comanda” vor fi afisate atat pretul total al produselor (T.V.A. inclusa) cat si pretul total al comenzii (costuri de transport/livrare).
Woya International se angajeaza sa afiseze corect pe site preturile si informatiile cu privire la caracteristicile si disponibilitatea produselor. Totusi, mai pot aparea erori de sistem in afisarea sau calcularea preturilor. In acest caz, va fi considerat pretul final al comenzii cel stabilit pe pagina de finalizare comanda sau telefonic impreuna cu consultantul de vanzari. Daca intampinati astfel de neconcordante, va rugam sa le sesizati la numarul de telefon 0745060084 sau sa ne scrieti pe adresa de e-mail contact@woya.ro.
Imaginile publicate pe site in dreptul produselor sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot fi diferite de cele prezentate in imagini. Pentru a evita o astfel de situatie este indicat sa discutati in prealabil cu un consultant de vanzari al firmei noastre. Woya International nu isi asuma responsabilitatea pentru caracteristicile si specificatiile produselor de pe site, acestea fiind responsabilitatea reprezentantilor marcilor care le-au furnizat sau a importatorilor.
4. FACTURAREA SI PLATA
Plata se poate face in numerar la livrare, prin ordin de plata/virament bancar in avans sau cu cardul online dupa finalizarea comenzii.
- Plata cu numerar la livrare.
Plata se face integral, in lei, la valoarea confirmata si evidentiata in factura emisa, catre comisionarul care efectueaza livrarea, in momentul receptionarii coletului.
- Plata prin ordin de plata/virament bancar
Aceasta plata se va efectua in avans, in contul bancar de mai jos, dupa confirmarea comenzii si emiterea unei facturi proforme cu valoarea produselor comandate, conform legislatiei in vigoare. Factura fiscala va fi emisa dupa confirmarea platii si va fi transmisa beneficiarului impreuna cu produsele comandate.
S.C. Woya International S.R.L.
Cod fiscal: RO39389249
Cont bancar: RO24INGB0000999910162684
ING Romania
- Plata online cu cardul
Pe site-ul nostru pot fi facute plati online cu cardurile VISA, Master Card, Maestro si Visa Electron prin procesatorul de plati afisat pe website . Banii vor fi retrasi din cont in mometul finalizarii comenzii, in urma completarii datelor cardului si a sumei aferente valorii comenzii, in interfata procesatorului de plati. A se vedea capitolul “Politica de Confidentialitate”.
5. LIVRARE SI TRANSPORT
Produsele comandate de pe site-ul nostru se livreaza in toata tara, in cel mai scurt timp posibil. Livrarile se fac de catre o firma de curierat colaboratoare. Produsele sunt ambalate, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Woya International isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi returnata la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Woya International va pastra bunurile comandate timp de 3 (trei) zile. Dupa acest interval, comanda va fi anulata.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in mometul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. In cazul in care livrarea se efectueaza direct de catre curierii angajati ai lui Woya International , factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare, Prin semnarea facturii clientul isi exprima acordul explicit cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia. In situatia in care comenzile sunt livrate printr-o firma de curierat colaboratoare, clientul este obligat sa receptioneze marfa si daca totul este conform cu comanda sa semneze documentele curierului.
Woya International isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Woya International care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorirsm, proteste, tulburari civile, drumuri inchise sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Woya International fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Woya International de la acest client.
6. CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE – POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Confidentialitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal reprezinta una dintre preocuparile principale ale S.C. Woya International S.R.L., cu sediul in strada Porumbacului, nr. 5, Sibiu, Romania, in calitatea de operator de date.
Acest document are rolul de a va informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in contextul utilizarii paginii de internet woya.ro, la care ne vom referi in continuare cu denumirea de “site-ul”.
6.1. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate
A. Daca sunteti client al site-ului, S.C. Woya International S.R.L. va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal cum ar fi:
- nume si prenume;
- numar de telefon;
- adresa de email;
- adresa de facturare;
- adresa de livrare;
- date referitoare la modul in care utilizati site-ul (de exemplu: comportamentul/preferintele/obisnuintele dumneavoastra in cadrul domains)
- orice alte categorii de date pe care le furnizati in mod direct in contextul crearii contului de utilizator, in contextul plasarii unei comenzi prin intermediul site-ului sau in orice alt mod care rezulta din utilizarea site-ului.
Daca pentru a va crea cont de utilizator pe site, utilizati contul dumneavoastra de Facebook sau Google, S.C. Woya International S.R.L. va prelucra urmatoarele date publice de profil afisate de aplicatiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail.
In cazul in care alegeti sa va creati cont de utilizator doar inainte de a finaliza comanda unui produs disponibil pe site, se va solicita adresa dumneavoastra de e-mail in baza careia va fi creat automat un cont.
In cazul in care nu finalizati comanda, adresa de email si celellate date furnizate nu vor fi stocate de S.C. Woya International S.RL., iar contul creat va fi sters automat.
B. Daca sunteti vizitator al site-ului, S.C. Woya International S.R.L. va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le furnizati:
- in mod direct in contextul utilizarii site-ului, cum ar fi datele pe care le furnizati in cadrul sectiunii de contact/intrebari/reclamatii, in masura in care ne contactati in acest fel;
- in mod indirect, date precum: aresa IP, browser folosit, durata navigarii, istoricul cautarilor, sistem de operare folosit, limba si pagini vizualizate, URL-uri complete, secventa de click-uri catre, prin si de la site-ul nostru, informatii sau produse vizualizate/cautate, durata vizitelor pe anumite pagini, informatii privind interactiunea cu paginile (exemplu: derularea, click-urile, trecerile de mouse), date despre comportamentul utilizatorilor.
Mai multe despre politica de confidentialitate pot fi citite accesand link-ul https://woya.ro/politica-de-confidentialitate
7. PROMOTII SI CONCURSURI
Woya International stabileste regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualillor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De aceste promotii beneficiaza doar comenzile care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp specificata in regulament si in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nicio notificare prealabila.
8. GARANTIA PRODUSELOR
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea nr. 449/2003 si O.G. nr. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copie dupa factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Woya International nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate de pe site-ul sau. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina importatorului sau a service-ului autorizat de acesta. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie original emis de importator sau de furnizor. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Woya International fata de orice client, in cazul nelivrarii corespunzatoare, este valoarea sumei incasate de Woya International de la acest client.
In conformitate cu Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, declaram ca produsele livrate corespund documentatiei de executie a producatorului si/sau declaratiei de conformitate a produsului. Raspunderea Woya International pentru lipsa conformitatii produselor comercializate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 24 de luni de la livrarea produselor, data mentionata in factura fiscala care insoteste produsele. Garantia de conformitate se aplica numai Consumatorilor definiti in Legea nr. 449/2003: “Consumator – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale”.
9. DREPTUL DE RETRAGERE
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana in momentul la care ne-ati frunizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.
Nu se accepta pentru retur produse personalizate conform cerintelor clientului, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri. Nu se accepta returul produselor de igiena care sunt desfacute din abalajul original sau folosite.
10. CALITATEA SERVICIILOR DE HOSTING, LINK-URILE CATRE ALTE SITE-URI, ERORI DE FUNCTIONARE
Siteul woya.ro este gazduit de serverele unei terte firme. Woya International SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari sau actualizari ale scripturilor programate. Woya International nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului woya.ro. Woya International nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul woya.ro. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.
11. ABONAREA SI DEZABONAREA LA NEWSLETTER
Abonarea si dezabonarea la newsletterul site-ului woya.ro este gratuita si voluntara si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele transmise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui e-mail. Mesajele trimise respecta Legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.
Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul d evedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul docuemnt, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea “Politica de confidentialitate”. Woya International detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.
Abonatii newsletterului woya.ro pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletterului woya.ro mesaje comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, Woya International nu poate fi facuta raspunzatoare sub nicio forma de actiunile abonatilor sai.
Woya International isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca Woya International SRL are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.
12. CODURI DE CONDUITA
Woya.ro respecta prevederile legii nr. 363/2007 din 21.12.2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor.
13. DISPOZITII FINALE
Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe woya.ro si acre nu este deja tratata de niciun articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. Persoana responsabila cu concilierea putand fi contactat la adresa contact@woya.ro sau telefonic la numarul 0770713285.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de amble parti.
Fiind de acord cu acesti “Termeni si Conditii” de utilizare a site-ului woya.ro, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Woya International fata de orice client este valoarea sumei incasate de Woya International de la acest client.
Conditii de acorpadare a garantiei:
W O Y A
Certifica de garanie Woya
1. Clientul îndeplinete recomandarile cu privire la întreinerea
produselor i le folosete în scopul în care acestea sunt destinate,
nu asiguram garania pentru produsele deteriorate, în cazul
nerespectarii acestor recomandari
2. Clientul se asigura ca produsul are toate piesele componente
i acestea sunt intacte.
3. Se respecta modul de manipulare, asamblare, montare precum
i instruciunile de utilizare i de întreinere.
4. Deschidei cu antentie ambalajul astfel încât sa nu deteriorai
suprafeele. Cutia nu se deface cu cutter sau orice alt obiect taios.
5. Vânzatorul este exonerat de obligatile sale privind garania,
daca defectul s-a produs din cauza nerespectarii instruciunilor de
montare, daca utilizarea, întreinerea, manipularea i depozitarea
nu sunt conforme.
6. Manipularea, întreinerea, depozitarea i utilizarea incorecta
anuleaza garania
7. Garania acopera defectele din fabricaie i defectele materiale
ale articolului achiziionat i este valabila 24 luni în cazul
persoanelor fizice iar în cazul persoanelor juridice (acestea nu au
calitate de consumator) perioada de garanie este de 12 luni.
8. Perioada de garanie începe cu achiziionarea produsului.
Baza de garanie este furnizata de factura clientului ca dovadã a
achiziiei unui anumit produs.
Condiii de acordare a garaniei:
Acest produs este garantat pentru o perioada de 12 luni pentru persoane
juridice i 24 luni pentru persoanele fizice (definita de legislaia locala,
începând cu perioada care apare pe bonul fiscal dupa caz, pe factura de
cumparare) de la data cumpararii, împotriva oricarei defeciuni care
rezulta dintr-un defect de material sau viciu de fabricaie.
Garania pentru acumulatori este de 6 luni.
Garania nu acopera:
– deteriorarea produselor prin folosirea apei de gura, aceasta
poate forma un strat lipicios care favorizeaza depunirile i
ulterior înfundarea circuitelor
– deteriorarea produselor prin abraziune mecanica i termicã,
îndoire, fisuri, zgârieturi, etc. cauzate de manipularea sau
utilizarea necorespunzatoare;
– partile supuse uzurii in timpul utilizarii
– aciuni legate de întreinerea, curaarea i montarea necorespunzatoare
a produsului;
– defeciuni induse de factori electro-chimici, precum i o
cantitate excesiva de impuritai în apa din reea sau calcar
(pentru prevenirea acestora este obligatorie montarea unor filtre sau
robineti coltari cu filtru pe conductele de alimentare cu apa);
– Produsele utlizate în condiii neadecvate (exemplu tensiune de
alimentare necorespunzatoare, impamântare inexistenta sau
gresitã, conectarea la PC fãra impamântare, aciuni ale
substanelor chimice, noxe, fum, praf, umiditate, etc);
– utilizarea produsului în aplicaii ce necesita performane i
calitai, altele decât cele oferite de clasa i scopul pentru care
acest produs este destinat sau în afara specificailor sale
tehnice;
– utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele
decât cele produse, aprobate sau recomandate de productor;
– produsele fara etichete sau sigiliile de garanie intacte sau cu
defecte cauzate de manipulare sau stocare defectoase, cum
ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele: crapaturi, sparturi,
elemente torsionate, desprinse sau lipsa, urme de arsuri,
contact cu lichide sau urme ale contactului cu lichide (de
exemplu oxidarea, inclusiv pastrarea în condiii de umiditate
etc;)
– Avarierea bateiriei, survenita în urma operaiunilor de încarcare
prea lungi sau de nerespectarea recomandarilor de
sigurana explicate în instruciuni
– Avarierea produsului cauzata de utilizarea acestuia fara
accesoriile omologate de catre producator
–
Defectele i daunele cauzate de:
– instalarea care nu respecta instruciunile de asamblare i
utilizare oferite de productorul produsului
– calitatea i puritatea apei utilizate i daunele care rezulta din
aceasta, este recomandatã utilizarea unor filtre adecvate
– îngrijirea necorespunzatoare a produselor, de exemplu,
utilizarea pentru curaare a substanelor chimice improprii
– utilizarea necorespunzatoare a produsului, adica nu este în
conformitate cu instruciunile de utilizare i utilizarea
prevazutã a produsului
– neglijena sau neatenia (neobservarea sau nerespectarea
informailor din instruciunile de utilizare)
– În cazul obiectelor colorate recomandam a se întreine/curaa
fara ageni sau substane chimice puternice care pot duce la
degradarea tehnica sau optica a produslui
– nu ne vom asuma de niciun fel decolorarea sau matuirea
culorii
Dacã se constata un defect, utilizarea trebuie intreruptã pentru
a evita producerea unor daune mai grave. Bunurile care fac
obiectul plângerii trebuie sã fie aduse la dispoziia AGENTULUI
ECONOMIC. Neexecutarea obligaiei de a trimite obiectul /
produsul plângerii dã dreptul AGENTULUI ECONOMIC sa refuze
sau sa accepte reclamaia.
În orice caz, produsul returnat pentru reparaii trebuie sã fie
curat i cât mai apropiat de starea initiala. În cazul în care se
face o plângere justificata, AGENTUL ECONOMIC se obliga:
– sa raspunda plângerilor în termen de 15 zile lucratoare de la
data notificarii corecte;
– reparaia sã nu dureze mai mult de 15 zile lucratoare de la
data confirmãrii plângerii de catre serviciul VÂNZATORULUI,
în cazul necesitaii de a importa produsul sau pari
componente, acest termen poate fi prelungit;
– produsul defect se va înlocui cu altul daca reparaia este
imposibila sau necesitã costuri excesive
AGENTUL ECONOMIC nu suporta costul
transportului pt trimiterea în service.
Condiiile de garanie sunt cele prevazute de legislaia în vigoare
în România.
Prezentul certificat a fost întocmit în baza legislaiei în vigoare.
Garania se acordã numai pentru produsele achiziionate i
utilizate pe teritoriul României.
Dreptul la garanie se poate exercita numai cu certificatul de
garanie completat i valabil împreuna cu factura. Garania nu
afecteaza drepturile consumatorului conferite de lege.
Acest produs este destinat a fi utilizat numai pentru uz casnic!
Este potrivit pentru utilizare doar în încaperi cu o temperaturã
mai mare de 0° C.Prin uz casnic, se înelege ca produsul va fi
folosit în scop personal i un uz normal, exclus domenile hoteliere,
zone de spa sau alte locuri destinate pentru publicul larg.
Condiii Generale de Garanie:
Interveniile sau modificarile aduse produsului de persoane
neautorizate duc la anularea garaniei. Reclamaiile privind
produsele trebuie raportate telefonic sau prin e-mail direct
vânzatorului.
Cererile de garanie se pot face numai la prezentarea unei
dovezi de cumparare sub forma unei facturi.
Dacã o vizita la service este necesarã pentru a stabili legitimitatea
garaniei, timpul de reparare este calculat de la data
inspeciei generale. Termen limitã pentru efectuarea unei
inspecii este de 15 zile lucratoare de la data primirii produsului
defect de catre AGENTUL ECONOMIC.
În cazul unei solicitari nejustificate a service-ului, AGENTUL
ECONOMIC va solicita rambursarea costurilor suportate.
Cumparatorul are obligaia de a citi i respecta conditile de
garanie, instruciunile de montaj i principile de utilizare
(cuprinse la punctul 4 a prezentului Certificat de Garanie).
Producatorul / Furnizorul nu se face responsabil pentru daunele
i defectele cauzate de cumparator în urma utilizarii de
materiale neoriginale sau care nu provin direct de la
producator pentru instalarea Produsului, pe care le-a utilizat pe
riscul i propria raspundere.
Producatorul / Furnizorul nu se face responsabil pentru daunele
i defectele produselor care sunt ataate la Produs, însa nu sunt
fabricate de Producator.
Produsul înainte de montaj/utilizare trebuie verificat. În cazul
constatarii unor defecte care sunt posibil de depistat produsul
nu trebuie sa fie instalat, iar defectele trebuie sã fie notificate în
conformitate cu regulile de soluionare a reclamaiilor.
Condiii comune de garanie pentru toate
categorile de produse menionate mai sus:
• Deteriorari intenionate sau neglijenei:
• Deteriorarilor mecanice, fizice, chimice cauzate de fore i
factori externi (lovituri, striviri, zgârieturi);
• Deteriorarii produsului care rezulta din: depozitarea, manipularea
sau întreinerea necorespunzätoare a produsului prin
utilizarea de ageni de curaare caustici, chimici puternici sau
care conîn granule de curaare;
• Deteriorarilor cauzate de depunerile de calcar sau fier;
• Deteriorarii produsului cauzate de modificari i schimbari
structurale facute de catre utilizator sau teri:
• Montajului defectuos al produsului sau necorespunzätor cu
instruciunea sau reglementarile în vigoare;
• Utilizarii care nu respectã prevederile instruciunii de montaj i
regulile de utilizare;
• Accidentului, incendiului, inundaiei, exploziei sau altei aciuni a
forei majore asupra produsului;
• Utilizarii pieselor de schimb neoriginale;
• Aciunii temperaturilor negative asupra produsului;
• Utilizarii necorespunzatoare destinaiei;
• Uzurii normale (de ex. garnituri, role, cursoare, mânere,
balamale);
Principiile de soluionare a reclamaiilor
Garania nu cuprinde produsele ale caror
deteriorari au aparut ca urmare a:
– O condiie de analiza a reclamaiei este indicata de catre
Client, a datei de achiziie (de ex. în baza facturii).
– Reclamaiile trebuie sa fie raportate în perioada de
garanie;
– Reclamaiile trebuie sa fie raportate direct vânzatorului.
– Productorul / Furizorul dupa evaluarea Produsului, va
efectua reparaia sau înlocuirea Produsului considerat
defectuos.
– O condiie de analizã a reclamaiei este notificarea
Productorului / Fumizorului cu privire la defectul descoperit
în termen de 48 ore de la data descoperirii acestuia de
cãtre Cumparator, în perioada de garanie.
– Reclamaiile vor fi luate în considerare numai dupã prezentarea
dovezii de achiziionare a Produsului, iar în cazul
notificarii electronice, dovada de achiziie va fi verificata de
angajatul de service în timpul examinari reclamaiei.
– Examinarea reclamaiei va avea loc în termen de 15 zile de la
data notificarii.
– Defectele Produsului descoperite în perioada de garanie vor
fi eliminate în termen de 15 de zile de la data recunoateri
legitimitaii reclamaiei. Decizile cu privire la reparaii vor fi
luate de catre personalul de service al Productorului /
Fumizorului.
– În cazul înlocuirii în cadrul garaniei, vor fi utilizate exclusiv
piesele recomandate i furizate de cätre Productor / Furnizor.
Piesele înlocuite devin proprietatea Producatorului / Furizorului.
– Perioada de garanie se prelungete cu timpul scurs între
data depunerii reclamaiei i data reparaiei.
– Productorul / Furnizorul nu este raspunzator pentru costurile
suportate de catre Cumparator faa de teri, în legatura cu
Produsul defect, cu excepia cazului în care au fost aprobate
de catre Producator.
– în cazul soluionari pozitive a cereri de garanie Producatorul
/ Furnizorul se angajeaza sa efectueze reparaia sau
înlocuirea în mod gratuit.
– Produsul raportat pentru reclamaie ar trebui sã indeplineasca
normele de igiena de baza.
– Garania cuprinde exclusiv defectele de fabricaie ale
produsului.
Regulile generale de utilizare a produselor
necesare pentru a mentine garantia:
Principiile de utilizare a produsului i
îngrijire a produselor
• Produsul trebuie instalat în conformitate cu instruciunile de
instalare.
• Daca este necesar sa înlocuii piesele defecte, se cere
utilizarea pieselor originale ale Producatorului.
• Produsele de igiena trebuie sã fie utilizate în conformitate cu
destinaia acestora, adica, în interior i sa fie protejate împotriva
factorilor de mediu nefavorabili. Temperatura aerului din
încaperi trebuie sa se situeze în intervalul +0°C – +30°C.
• Expunerea prelungitã la razele UV (de ex. lumina soarelui)
poate deteriora înveliului vopsit i se poate manifesta sub
forma de modificari de culoare i suprafee mate.
• Orificiul pentru încarcare este bine sa fie protejat de
umiditate
• Produsul trebuie curaat cu o carpa moale i uor umezitã, ne
abraziva. Dupã aceea, suprafeele curaate trebuie terse
pâna la uscare. Produsul nu trebuie curatat cu solveni sau
substane chimice care conin amoniac, acid, clor, alcool,
precum i toate celelalte substane corozive sau ageni de
curaare abrazivi. Se recomandã utilizarea detergenilor care
nu conin produse chimice grele.
• Dacã cablul flexibil extern sau cablul de alimentare este
deteriorat, acesta trebuie înlocuit numai de catre productor
sau angajatul de service sau de o persoana calificata în
domeniu, pentru a se evita riscul de electrocutare.
RECOMANDARI
1. Folositi produsul doar in scopul destinat/specificat.
2. Respectati in tocmai modul de asamblare/montare.
3. A se curata cu o lavetã usor umezit cu apã caldutã si sãpun
(50% apa, 50% sapun PH neutru), apoi stergeti cu o carpã
uscatã.
4. Deschideti cu atentie ambalajul astfel incat sã nu deteriorati
suprafetele. Nu folositi cutter / cutit sau orice altã ustensila cu
lamã.
5. in cazul solutionari pozitive a cererii de garantie Producatonul
/ Furizorul se angajeaza sa efectueze reparatia sau
inlocurea mod gratuit.
6. Produsul raportat pentru reclamatie ar trebui sã indeplineascã
normele de igienã de baza.
7. Garantia cuprinde exclusiv defectele de fabricatie ale
produsului.
Modalitai de Punere în Aplicare a Garaniei:
Pentru a beneficia de un service de garanie, va rugam sa
trimitei produsul la S.C. Woya International S.R.L.,
Str. Porumbacului, Nr. 5, Ora Sibiu, Judeul Sibiu.
Produsul trebuie însoit de bonul fiscal sau factura i
accesoriile furnizate.
Completai numele i semnatura cumparatorului pe acest
document, fapt care atesta ca ai luat la cunotina termenii
i condiiile de garanie menionate.
În mod implicit, produsul trebuie sa fie însoit de accesorile
necesare funcionarii sale corecte: cablu de alimentare,
adaptor, baza de încarcare etc.
Cumparatorul este responsabil pentru trimiterea produsului la
service (achitarea taxei de curierat).
În cazul în care dauna suferita de produs este acoperita de
garanie, service-ul post-vânzare va putea, în limitele legisla
iei locale, sa:
– Repare sau sa înlocuiasca piesele defecte
– Schimbe produsul returnat cu un produs care are cel puin
aceleai funcionalitai i care este echivalent în termeni
de performana
– Ramburseaza valoarea produsului la preul de achiziie
menionat pe documentul prezentat drept dovada a
cumparaturii doar în cazul în care acesta nu poate fi
reparat sau înlocuit
Importator/Distribuitor:
S.C. Woya International S.R.L,
Str. Porumbacului, Nr. 5,
Sibiu, Cod Postal 550330.
Telefon: 0770713285
www.woya.ro